Alla inlägg den 7 april 2014

Av Ingela - 7 april 2014 23:23

Ibland undrar jag varför. Varför kommer det utan förvarning? Den bara sköljer över min prins som ett osynligt täcke och däckar honom. Jag hann inte med.

Står o köket och lagar spagetti och köttfärssås. När jag plötsligt får en känsla av att det hänt Isaac något. Går till vardagsrummet och mycket riktigt Isaac ligger på soffan med blöta byxor och sover efter ca 5 min anfall (tror det var 5 min, för han var klarvaken innan jag gick till köket) Han brukar INTE somna så. Isaac brukar alltid säga till med sin ljuva stämma "sova" säger han.

Han behövde ingen Buccolam. Tack och lov.
Jag känner många mammor och pappor som har barn med denna lömska sjukdom, som verkligen kämpar. Orättvist.

Varför får jag en känsla av att inte passa in? Jag har en jättefin grupp som jag skapat just för att samla alla på ett ställe där vi kan ventilera våra innersta tankar.
Varför känns det som att jag inte passar in? Inbillar jag mig? Eller är det så att jag helt enkelt inte passar in?

Nej gott folk. Nu ska jag sova (försöka iaf)

God natt!

/Ljus och kärlek


Av Ingela - 7 april 2014 16:14

Ja, jag är fortfarande sjuk! Jag tror lik förbannat att jag har någon form av förkylningsastma eller infektion i luftrören. Men enligt läkaren får man inte förkylningsastma som vuxen. Haha !!!! Dummaste jag hört. Jag känner fler som fått det i vuxen ålder, så det går jag inte på! Förhöjt crp hade jag också. Konstigt, haft feber i 7 dagar...

Jag har inte någon vanlig förkylning. Jag har inte mått så här dåligt vid en vanlig förkylning tidigare..

Drick cocillana och bli bättre. Jahapp? Tydligen Bill dem att jag ska sova i en vecka då?!

/ljus och kärlek

Här väntar jag på taxin som Isaac kommer med strax. Är inte så pigg som jag ser ut!

Hissen stod ända uppe på 7e våningen. Så Isaac räknade ner tulls hissen nådde B.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards