Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Fundering del 3

Av Ingela - 16 augusti 2014 10:45

Ja, jag har tänkt på det jag skrivit tidigare om att lägga ner sociala medier. Det kommer jag inte göra.

Jag kommer istället minska kontakten med den som tar extremt mycket energi.

Jag är trött på att förklara mig om hur mitt liv fungerar -förstå istället.

Jag kan ju sätta mig in i andras livssituationer och känna hur andra känner när det händer tråkigheter eller glädjefylld stunder.

När det gäller mig och min familj är det inte många som förstår vad vi går igenom.

Lär känna oss först innan ni yttrar er om att "ni känner mig eller min familj"

Jag är inte den samma person jag var för 8 år sedan. Jag har förändrats rejält. Och det är upp till er att VILJA[f/] lära känna mig på nytt.

Ett sms då och då skulle uppskattas med frågan "hur mår ni?"

Ett sms tar ca 1 minut att skriva beroende på snabbheten på tangentbordet och hur långt meddelande man skriver.

Jag kommer hedan efter skriva ut mina känslor FÖR DAGEN[f/] observera det!

Tar du år dig av det jag skriver?

-Ja, då trampade jag väl på en öm tå just i det inlägget. Då kanske du bör tänka efter lite mer om det stämmer eller inte och V A R F Ö Rf [/]

Tack för mig !

// Ljus och kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingela - 17 september 2014 21:18

Nu ska detta inte bli något deppinlägg, du som läser bedömer själv hur du vill tolka texten. Men kom inte och gnäll hos mig sen när jag skriver som jag gör!  Ensamheten är nog den som knäcker mig som mest. Jag är jätteglad över att Simon har jobb ...

Av Ingela - 7 september 2014 00:19

Att äntligen vaknat upp ur den koma jag varit i i ett par år, är fantastisk att allting är så ljust istället för mörkt. Att se det positiva i en individ istället för det negativa. Att inte döma en person bara genom utseendet, jag har ändrat tanke...

Av Ingela - 30 augusti 2014 16:16

Att få vara mamma till denna underbara gosse är underbart. Alla dagar är inte likadana. Det ser olika ut från dag till dag. Jag njuter av de dagar Isaac mår bra, då bjuder han på kärlek på varma skratt. De dagar som inte är bra vil...

Av Ingela - 25 augusti 2014 16:35

Isaac säger: "mamma titta -barnen." Jah svarade honom: "är det pojkar och flickor?" Jag vet att barn har ett öppnare sinne för det okända de ser mer än vad vi vuxna gör. En del vuxna är öppna för det okända också. När jag fortsatte fr...

Av Ingela - 24 augusti 2014 14:25

Helgen har bestått av träning och kärlek. Grupparbetet är klart och inskickat. Men jag fick inte upp något ruta som sa "är du säker?" Utan den är inlagd.. helt sjukt. Gjorde säkert fel.... Sista bilden: så såg jag ut efter en storst...

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards