Alla inlägg under oktober 2010

Av Ingela - 5 oktober 2010 16:00

Igår åkte jag över till mormor efter jag lämnat plutten på förskolan. Fick kaffe och en smörgås. *mums* efter några timmar åkte vi ned till Farsta C, jag ville kolla på byxor.

Vi gick in på kappHal, rätt som det var gick en propp eller säkring, för det vart alldelses svart, rulltrappan stannande hela den längan vart svart.... Jahap sa vi och tänka gå till Lindex. Men den butiken ligger ju på samma sida.... så den var ju som sagt också svart. Då gick vi till H&M, den butiken ligger  i huset mittemot. Hämtade sedan min prins vid 2 tiden.. och allt hade gått bra där.. (SKÖNT)

 

Idag åkte jag  också till  mormor men hade redan ätit frukost. Så jag fick en C-vitamin, för jag var så trött, höll ju på och somna på köksbordet. (haha) Efter några minuter började jag bli hungrig, fick lite kaffe, och smörgås innan vi skulle iväg, jag till förskolan, och mormor till sin tant.... :)

 

Imorn ska jag dit igen efter jag varit och lämnat Isaac på förskolan. Ska få pannkakor till frulle =) =) Vi ska sedan åka tillsammans och hämta Isaac, för mormor ska vara barnvakt åt Isaac medans jag går på COPE utbildningen... Min mormor är så underbar, hon tänker på mig iaf.. jag vet att det finns fler som tänker på mig.. Men hon är speciell... =)

Nu ska jag återgå till mitt.

 

 

----------OVER AND OUT--------

 

 

 

 

 

 

 

Av Ingela - 1 oktober 2010 18:24

  Jag mår inte så värst bra idag. Förkyld och det är fördjävligt! Men jag bryr mig inte så himla mkt att jag blivit förkyld för jag har inget arbete att gå till.

 

Men iallafall, jag har nu min systemkamera komplett... MEN.. Utan minnes kort: HAHA.

 

Idag har vi varit i Farsta, det var jätte trevligt, träffade mormor där. Jag sprang in på H&M för och se om de hade Ponschon jag vill ha för 199kr.

Men men.. Nu är det ut och jaga minneskort till kameran.. =)

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards