Alla inlägg den 29 april 2014

Av Ingela - 29 april 2014 12:01

Idag fick jag vabba på grund av att jag gav Isaac ersättning för snabbt i morse. (Skit) jag hade hellre velat vara i skolan än hemma.

Lör - sön var jag på kryssning med två vänner. Det var en kanonkul resa jag inte kommer glömma i första taget.

Handlade en hel del i taxfreen som gjorde att jag kammade hem 3 fribiljetter... :)

Tack för mig. //Ljus och kärlek// <3 <3

Jag satt och tog lite selfie på mig själv när jag höll på packa väskan i lördags.

Tuben på G in mot slussen för att möta upp vännerna.
Solbrillorna på.

Ja, inte så märkvärdigt. Men dessa kycklingspett var supergoda med mangosås. Tog ingen bild på lunchen (dagen efter) då det var i stort sett lika dann mat.

Den extremt coola DJ'n som gjorde extremt bra mixer på låtar.

Club drinken. Glaset fick jag behålla.

Orgasm (ja, drinken heter så) helt okej drink.

Fick väldigt vackert väder.

Glömde ju efterrätten.

ja jag vet M Y C K E T socker.

Kan ju inte låta bli !!

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards