Alla inlägg den 1 april 2014

Av Ingela - 1 april 2014 14:26

Ja, imorse efter jag skickat iväg Isaac till skolan åkte jag och mormor upp till Skogås. Jag hade en tid på klippoteket.

Förvandlingen blev över förväntan kanon.

Visserligen är håret uppsatt i en fläta på denna bild. Men här ser man att luggen och övrigt är ljust.

Sitter med mössa på mig och håret står åt alla håll.

Haha!! Alltså jag var ju bara tvungen att lägga upp denna. Ser så sjukt snygg ut. ;)

Resultatet. 2 cm kortare hår, slingade mitt blonda hår med mörkblonda slingor. Nu känns det mycket bättre.

Förbaskat!
Hostar
och
hostar,
blir ju fan aldrig bra!
Får försöka ge mig själv healing med hjälp av kristallen runt halsen. Har iaf skrivit på min uppgift som ska redovisas muntligt imorgon. Det kommer gå bra.. Hoppas jag inte hostar så jag kräks...

ska försöka vila lite till innan Isaac kommer hem.
Jag vill inte vara sjuk!

/Ljus och kärlek

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards