Alla inlägg under februari 2011

Av Ingela - 6 februari 2011 23:47

Dagens humör: Lugn.

 

Vad har hänt idag då? Massor, Simon (min sambo) hämtade Isaas bärbara DVD spelare. Efter det gick vi ned till Bandängen (ligger i Bandhagen i Stockholm för er som inte vet) Isaac lekte lite i klätterställningen, och ngt som faschinerade mig var att han lyckades hålla balansen på de rörliga trästegen *stolt* De har han inte klarat förut (pga sin sjukdom) Men han blir ju duktigare och duktigare för varje dag, han gör enorma framsteg den lilla ungen som blir 5 år i Maj. WOW 5 ÅR ?? Hjälp, var tar tiden vägen... De var 5 år sedan jag väntade honom och var lika stor som Globen *ASG*

 

Själv fyller jag inte jämt heller i år. Men det är bara 4 veckor kvar. =) Spännande.

 

Det ända jag önskar mig är denna snygga IPOD TOUCH. <3 Nothing more!

 

I must sleep now.

Ska upp tidigt. Ska till Karolinska i Solna, me Isaac, han ska ta konsetrationsprov ( ett blodprov för att kolla om han har tillräklingt med medicin)

 

Bye bye !! update soon..

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards