Alla inlägg den 15 april 2014

Av Ingela - 15 april 2014 08:23

Jo, jag tänkte fortsätta lite på min inre resa. Det fanns många saker jag missade skriva om. Som jag tänkte ta upp idag som jag fortfarande har lite problem med.

Att ringa ett telefonsamtal. Mest myndigheter. Detta är något jag tycker är sjukt och jag ska inte behöva darra när jag slår numret till f - kassan eller något annat ställe? Varför gjorde jag det? Vad hände i det förflutna som gör att jag svettas, får panik, darrar och får hjärtklappning så fort jag måste ringa.

(Varför vart jag så nervös och fick panik när jag skulle plinga för att gå av bussen? En liten fråga till mig själv.)

Idag har jag blivit bättre på det. Idag darrar jag inte längre. Hjärtklappning kan jag få för att jag är nervös. Om någon ber mig ringa till ett visst bolag eller företag får jag panik, känner press och stress.

Inom mig mår jag mycket bättre. Jag tänker positiva tankar (inget annat är välkommet) och jag märker hur allting blir mycket lättare så. Mina drömmar hjälper mig också att bearbeta känslor och tankar som jag inte riktigt fattat att det är budskap. Gäller sätt vara en bra drömtydare för att lista ut mina drömmar. (Haha)

Mamma och jag pratar mycket om detta. Eftersom hon är utbildad inom meditations-området (som jag f.ö har glömt vad det heter, förlåt) hon är ruskigt duktig på att få fram vad drömmen betyder. (Otroligt)

Påsklov
Men inte för mig och Isaac. Isaac har åkt till fritids. Han blev hämtad 7:45.
Jag är ledig eller jag har enskilt arbete
Måste hitta två personer att intervjua om ledarskap. En man och en kvinna.
Hehe

Trycka hit hissen är alltid lika kul.

Räkna siffror är också en jättekul aktivitet.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards