Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Ingela - 24 mars 2014 18:14

Just nu vet jag egentligen inte vad jag vill skriva. Så jag låter tänkandet och skrivandet flöda. Anledningen till att det står "tomhet" i rubriken är för att jag känner precis så.

Isaac är förkyld. Jag måste vabba. Inget jag kan hjälpa. Ska sätta mig och plugga ikväll när Isaac sover (om han nu kan sova)

Uppdaterar senare.
Har haft en bra dag med sällskap. (Trots min tomhet)

fick just mejl från posten att ett paket är på G till mig. Läääääääääängtar. Det är min fina kristall-amulett. Hoppas den kommer ner i brevlådan. Rätt liten. Så det tror jag nog.

/Ljus och kärlek

Ny tröja inköpt. Jättevarm och skön vid kyliga kvällar.
Beställde även en svart stickad klänning och ett mintgrönt linne. Bild kommer längre ner.

Fick min promenad då både mamma och mormor var över och tog hand om Isaac. Underbara människor.

Jahap...

Här är linnet jag köpte, jätteskönt till varma sommardagar.

Svarta stickade klänningen, köpte en grå i wn annan beställning men den var på toooooooook förstor. Jag kände mig tjock i den. Så jag köpte denna svarta i en stl mindre och WOW. Måste köpa den gråa i samma stl.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards