Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Ingela - 11 mars 2014 16:03

När Isaac kom hem från skolan för en liten stund sen fick jag en rejäl överraskning.

Han tappade sin andra framtand så nu är det en jätteglugg och han är ju bara så fin min pojk.

Mammas hjärta.

?

Av Ingela - 11 mars 2014 09:42

Det ska vara självaste --- att jag inte blir av med denna trista känsla.

Idag är jag jättetrött (hostat mycket i natt) men är med mormor på S:T Eriks Ögonsjukhus. Hon hjälpte mig 3v under min praktik.

Saknar praktiken väldigt mycket.

Isaac verkar må bra idag. Lite krångligt att få iväg honom till taxin bara. Inte varit svårt förut, jag har inte haft problem med det iaf. Men nu efter praktiken så har det hänt något. Förhoppningsvis blir det bättre framöver när Isaac vänjer sig vid att det är jag som ska lämna och inte pappa.

Ha en fin dag allihopa!
/Ljus och kärlek

Idag tog jag på mig mina nya Reebook skor. Kände att det var dags.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards