Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Ingela - 16 mars 2014 22:40

Ja helgen lider mot sitt slut. Vi har haft en bra helg.

Isaac var så go, han och pappan duschade och Isaac frågade då efter mig <3 gullet. Han blev jätteglad när han klev ur duschen. När jag kommer in i sovrummet och ska hjälpa honom med tröjan får jag världens leende och goaste kram. Helt jävla underbart!

Nej gott folk. Sussa

kudden ropar på mig.

Älskar detta fina täcke. Så snyggt med svart och rött ihop. Ska bli spännande och sova i siden.

God natt / Ljus och kärlek

Av Ingela - 16 mars 2014 13:04

Ja, imorgon ska jag på upprop för dem som börjar i klass. Förmodligen börjar jag den 24/3.

Idag verkar Isaac må bra, kan vara någon släng av bakterie han fick eller så är det något på gång. Han tar det ändå lugnt.

Igår gjorde vi en fabrikåterställning på datorn då den uppfört sig mycket konstigt under ett par månader. Så våra söndag går åt att installera alla program igen och säkerhetskopiera filer och sånt, men jag är IT-Ingela så jag löser allt ;) haha!

Jag är fortfarande förkyld och hostar jättemycket. Rätt jobbigt. Tänker inte gnälla om det, det finns dem som har det värre.



Här myser Isaac i soffan till tvn. Sen kom pappa och satte sig i soffan.

Lite pappamys, båda kollar på Disney Junior :D

"Ett gott skratt förlänger livet" säger dem.
Så gulligt med gluggen. :)

/Ljus och kärlek <3

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards