Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Ingela - 19 mars 2014 16:52

Det är en mycket bra meningsfras jag måste intala mig själv varje dag. Jag har haft oturen att hamna i det negativa tänkandet en längre tid, vilket gjorde att jag mådde psykiskt dåligt. Jag kämpar varje dag med positiva tankar vilket gör att jag mår bättre.

Jag är så oerhört tacksam för dem som peppar och finns där för mig, vilket gör att jag kan ge tillbaka.

Bekräftelsebehov:
Ja, det har vi alla människor mer eller mindre.
Jag har ett enormt stort bekräftelsebehov, men jag tvingar inte vänner eller närstående att säga det varje dag, det ska självmant komma ifrån hjärtat.
När sa du senast datt du älskar din andra hälft? Din mamma eller pappa, syster eller bror.
Jag tycker man ska ta vara och stärka kärleken i familjerna, man vet aldrig när någon rycks bort.

/Ljus och kärlek

Keep Fighting armbandet kom idag med posten, vart överlycklig. Du väljer själv hur du vill ha det. Jag valde rosa och vita pärlor.
Hon som tillverkar dessa armband tjänar inga pengar utan du väljer vart pengarna ska gå

?Novas familj
?Dravet föreningen
?Barncancer fonden
?Epilepsi föreningen

Så fantastiskt att någon gör detta för några (jävligt) bra ändamål. Fortsätt såhär. Fantastiska människor Der finns!

Hej mitt vinterland! Vem beställde mer snö till Stockholm? Kan jag få göra en retur? Jag är verkligen inte nöjd! Jag beställde solsken och 25°c. Vart finns den förbannade kunservicen? Måste få tala med en förståndig individ om detta, måste ju få rätt beställning! (Hör ni skämtet?)

Isaac imorse på G ner till taxin.

Isaac säger "där kommer taxin"
Jag -snart så, snart kommer taxin Isaac.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards