Alla inlägg den 20 september 2010

Av Ingela - 20 september 2010 15:11

Med Alliansen.. NÄR ska detta ta slut? När ska vi fattiga och sjuka få det bra?

 

Anledningen till att många röstat på moderaterna är för egen vinning. MERA pengar i deras plånböcker... Ta från de fattiga och ge till de rika, bara för att de ska gynna dem.

 


BLI FÖR F----N INTE SJUK !!! Då tvingas du gå till arbetsförmedligen för att söka jobb so, du inte kan gå till !! pga du är sjuk/handikappad (osv..)


4 år till med denna skit regering! Jag känner medlidande till alla dessa som kommer bli utförsäkrade under dessa 4 år... och hur allt kommer bli privat..

HUR I H--VETE SKA EN STUDENT FÅ RÅD MED EN BOSTAD OM ALLTING SKA BLI BOSTADRÄTTER?????   


Vi kommer ju inte få några LÅN från bankerna! Eftersom vi inte har någon INKOMST !!


Sen måste jag ju bara få undra vad folk har emot SverigeDemokratrena? Låt oss se vad de står för och se om dem gör som de säger..... Sluta klaga på dem !


Tack för mig !


------ OVER AND OUT --------


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards