Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ingela - 13 september 2010 21:33

 Ja dagen har funkar rellativt bra, Isaac har sovit och druckit bra.


Nu återstår bara kvälls medicinen och sova igen.-


När Isaac hosar låter det som han har KOL (en sjukdom Rökare får = SVARTA lungor.... )


ska nu ta och fixa fram allting nu, så det inte gnälls sedan.. Isaac brukar med en gnällig ton tjata till sig vatten NÄR man sitter som skönast.. yeey, vad rooooligt vad glad man (inte) blir..   


Men i alla fall.


Vi hörs !

---OVER AND OUT--

Av Ingela - 13 september 2010 15:12

  
Min Isaac, mitt allt !
Togs igår, han är så glad min pöjk! Fast idag mår hans sämre. Krupp heter det.

 

 

Mer bilder kommer!!




Av Ingela - 13 september 2010 12:19

min lilla plutt, han skrovlar så mkt när han hostar... Usch!

 

Han har vilat väldigt mkt nupå förmiddagen, men han orkar inte leka som vanligt ( inte så konstigt)

 

 

Det regnar.. Eller rättare sagt det HAR regnar här. Så jag ioch Isaac har en mysa-med-film-dag hemma..     

Vi hörs

OVER AND OUT !

Av Ingela - 13 september 2010 09:42

Som sagt igår kväll satt jag och tittade på film i datorn, eftersom ajg inte orkade sitta och titta via TV:n. Somnar vid 2 tiden, sen hör jag små fötter springa från sin säng till min.

Lilla Isaac har då vaknat och lägger sig bredvid mig, vi somnar.

Nu på morgonkvisten känner jag hur Isaac huttar, men det var inge hutter utan en feberkramp, jag satte mig upp och var berädd med medicin, men den släppte efter ett tag... Skönt det.

Gav honom Ipren för att sänka febern.  Så han blir återigen hemma från förskolan.    vilket känns jätte trist. 


Nu till ngt helt annat...

Ja jag vet inte vad som ska hända idag, jag måste nu anpassa mig efter Isaac, eftersom han är sjuk (det har jag inget emot) tycker bara så synd om honom....



---OVER AND OUT---

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards