Alla inlägg den 30 augusti 2014

Av Ingela - 30 augusti 2014 16:16

Att få vara mamma till denna underbara gosse är underbart.

Alla dagar är inte likadana. Det ser olika ut från dag till dag.

Jag njuter av de dagar Isaac mår bra, då bjuder han på kärlek på varma skratt.

De dagar som inte är bra vill man bara gråta. Då är det sparkar, slag, nypningar, han ska rivas och det ska skrikas (kallas utbrott) ibland är det frustrerande, jag försöker så gott jag kan och inte tappa fokus.

När Isaac hae sina dåliga dagar tar det så extremt mycket energi ifrån mig.
Jag blir mentalt utbränd.

DETTA HANDLAR INTE OM MITT ARBETE SOM P.A MED HONOM!!!

Jag är ju så förstående gentemot mina medmänniskor.

Önskade att jag kunde få förståelse för min situation jag har.

Nej nu ska jag fortsätta plugga. Så jag blir klar med uppgiften.

//Ljus och kärlek //

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards