Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Ingela - 14 augusti 2014 23:22

Jo, jag fortsätter på mitt förra blogginägg. Och det är valfritt att ta åt sig.

Jag riktar inte blogginläggen till vissa personer eller en viss person.

Det är DU själv som avgör om du ska ta åt dig av det jag skriver.

Det beror på hur DU är som person och vad du har för normer och värderingar!

Jag har ett tufft liv som jag lyckats få ihop jävligt bra.

Jag går upp kl 7 varje morgon 5 dagar i veckan.

Skickar iväg Isaac kl 8.

Tar mig till träningen 3 ggr i veckan helt ensam utan träningskompis. Klart jag skulle uppskatta att träna med en vän. Men nej!

Jag pluggar, vilket kräver en hel del av mig också. Jag går just nu torsdagar 9-15 rätt skönt med HEL-dag.

Snart börjar jag fredagar också fr.o.m v 35. Lärande och utveckling.

V 38 kommer jag börja ny kurs -Barns lärande och utveckling.

Så schemat kommer bli tjockt, i december blir det 4 veckors praktik.

Nej nu ska jag lägga mig. Jag är trött, ledsen och besviken!

God natt!


Av Ingela - 14 augusti 2014 18:39

Jag vet att jag har tagit upp detta förr, men när något fortfarande ligger och gror i kroppen som inte blivit löst, måste det tas upp igen. Jag känner nu att jag måste vädra luften.

Vi börjar med facebook: -alltså jag börjar rent ut sagt tröttna på det forumet då det ständigt blir missförstånd och jag verkar inte få skriva det jag känner för, för det är FEL!
Jag förstår att vi alla har olika åsikter och självklart får ni ha era åsikter. Men jag har även mina!

Kommer förmodligen lägga ner facebook, min blogg och Twitter. För vad jag än skriver så känns det som ingen som förstår vad jag M E N A R. Allting blir bara fel.

Vi har bra och dåliga dagar. Kan inte jag få yttra mig när jag har dåliga dagar?

Nej tack för mig!

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards