Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Ingela - 9 juni 2014 09:11

"Pappas bil" säger Isaac och pekar.

Ibland ställer jag mig frågan "varför??"

Du skulle ha varit storebror nu.
Men epilepsin ställde till det för våra liv som gjorde att dina tvillingsyskon inte fick se dagens ljus.
Kunde jag spola tillbaka till året 2007 skulle jag gjort det. (gråter)

Hade det sett annorlunda ut ifall du inte hade denna lömska sjukdom?

Hade jag varit 3 barnsmamma då?
(Min dröm som inte blir sann)
Gråter ännu mer..

Varför lyssnar jag aldrig på mig själv och vad jag vill? Så arg och ledsen.

Jag bara lyssnade på andra och höll med utan sätta mig själv i fokus !!

Det är slut med det nu!

NU sätter jag mig och min familj i första hand!

Idag har jag lättat mitt hjärta ifrån det förflutna.

Jag kommer fortsätta tills jag är hel igen.

Jag bara är så trasig.

//Ljus och kärlek

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards