Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Ingela - 3 juni 2014 17:00

Jag har haft en underbar dag med Sara som fyller år idag. Vi åkte till Nacka Forum. Bytte ett linne som fått ett hål från larmet.

Vi åt Asiatisk Buffé strosade runt lite till. Åkte hem vid 1-tiden.

Jag har nu väldigt många tankar i huvudet och jag står verkligen inte ut med dem längre snart.

Jag frågar mig själv varför, V A R F Ö R!!!

Jag kommer sluta lägga energi på vissa personer, för dem är inte så intresserade av oss. Vilket jag finner helt jävla absurt. Det gör ont i min själ.

Jag lägger upp bilder på Isaac som är tagna idag, då vi väntade på taxin.

//Ljus och kärlek

(En BMW parkerar utanför oss)
Isaac jublar: -Titta, en BMW. Hon åka BMW.

Hans kommentarer är klockrena.

Beställde ett armband och ett halsband. Det ska vara T Y D L I G T.

Vill inte ha dumma kommentarer från ovetande föräldrar som tror att Isaac är ouppfostrad.

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards