Alla inlägg den 17 september 2014

Av Ingela - 17 september 2014 21:18

Nu ska detta inte bli något deppinlägg, du som läser bedömer själv hur du vill tolka texten. Men kom inte och gnäll hos mig sen när jag skriver som jag gör! 

Ensamheten är nog den som knäcker mig som mest. Jag är jätteglad över att Simon har jobb (det har jag med f.ö.) det är inte det jag talar om. 

Vi alla människor ser möjligtvis olika på detta med ensamhet. 

Nu tänkte jag förklara MIN definition på ensamhet! 

Att ta hand om Isaac och ge honom mat och omvårdnat han behöver det är MITT jobb som både mamma och assistent! Det har INGENTING med ensamheten att göra! Så kom inte och säg att jag ska tänka om gällande att jobba MED Isaac,för det är absolut INTE det jag pratar om. 

Det är så svårt att just definiera ordet ensamhet, så att jag får det rätt. Vi ser olika på allting, en del kan förstå vad jag menar en del missförstår.

Jag vet att jag inte är ensam då jag har några få vänner som jag kan räkna på min vänstra hand.

Det är så svårt att förklara vad jag menar.

Jag känner mig ensam i min situation.

Kanske är lättare att förstå vad jag menar
om jag skriver så?

Vi alla har olika åsikter och situationer.

Nej gott folk. God natt
//ljus och kärlek//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ingela här! 29 år och mamma till en underbar kille på 8 år som heter Isaac! här kommer jag skriva om vår vardag och hur jag ska orka ta mig igenom livet tuffa sidor!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GästBok

Vill du läsa bloggen på ett annat språk?

Mina Bloggar =))

Dessa Bloggar Följer Jag


Ovido - Quiz & Flashcards